Випуск № 1 (29), 2023

Гуцалюк О.М., Трушкіна Н.В., Бойко О.В., Банар О.В., Бачо Р.Й., Безпарточний М.Г., Бондар Ю.А., Бондар-Підгурська О.В., Боронос В.Г., Верхоглядова Н.І., Гринько Т.В., Житар М.О., Жовновач Р.І., Захарова О.В., Захарченко О.В., Зачосова Н.В., Іванова М.І., Кінаш І.П., Коваль В.В., Колодинський С.Б., Лазоренко Л.В., Мельничук Д.П., Наволокіна А.С., Небаба Н.О., Омельяненко В.А., Петченко М.В., Проданова Л.В., Прокопишин О.С., Смєсова В.Л., Сосновська О.О., Томарева-Патлахова В.В., Шматько Н.М., Якушев О.В., Якушева О.В., Ярошевська О.В., Гулак Д.В., Новакова Р.Л., Прокопенко О.В., Соколович М.Е. 2078-1628
2023 рік

ЗМІСТ

 

Інституціональна, галузева, регіональна та соціальна економіка

Bilopolskyi M.H., Hutsaliuk O.M., Bondar Iu.A. Environics – the fundamental science on salvation and development of earthly civilization or a new concept of the world’s development

Коваль О.О. Безробіття в Черкаській області в умовах війни: основні тенденції

Худавердієва В.А. Стан розвитку сільськогосподарських підприємств в умовах військової ескалації і забезпечення продовольчої безпеки

 

Глобальна та цифрова економіка

Zhytar М.О. Properties of constructing the financial architecture of the economy

 

Міжнародні економічні відносини, менеджмент зовнішньоекономічної діяльності, готельно-ресторанний і туристичний бізнес

Chychkalo-Kondratska I.B., Burіak А.А., Levchenko І.V., Shyriaieva А.О. International marketing in the educational process: the experience of higher education institutions in Germany

Skibina T.I. Economic policy of renewable energy support in Germany and main results

 

Теорія менеджменту. Управління та бізнес-адміністрування

Bieloborodova M.V., Bessonova S.I. Ensuring the organization’s social responsibility based on stakeholder management

Колодій І.В., Колодій А.В. Особливості реалізації механізму антикризового управління у сільськогосподарських підприємствах

Чернух Д.В., Гура О.Л. Корпоративна культура підприємства: наукові підходи до визначення сутності

 

Підприємництво, маркетинг, логістика, комерційна діяльність і торгівля

Аблязова Н.Р., Трушкіна Н.В., Прокопишин О.С. Управління маркетинговою діяльністю аграрних підприємств в епоху цифрових перетворень

Іванова М.І., Каут О.В., Усатенко О.В., Загорудько В.Л. Управління якістю продукції як необхідна складова забезпечення конкурентоспроможності підприємства

Савченко С.О., Свєтлова Н.М. Оцінка ефективності маркетингового потенціалу підприємства

 

Фінанси, банківська справа, облік, оподаткування, аудит, контролінг і страхування

Бондар Ю.А. Використання внутрішнього аудиту за міжнародними стандартами на підприємствах державного сектору економіки

Нестеренко І.В. Концепція формування обліково-аналітичного забезпечення управління екологічною безпекою підприємств біоіндустрії

Остапенко О.М. Проблемні аспекти облікової оцінки митної вартості товарів

 

Статистика, математичні методи, моделі та інформаційні технології в економіці

Yarmolenko M.V. Higher mathematics methods application to investigate fundamental processes

Відгуків покищо немає

0
0 з 5 (0 Відгуки користувача )

Додати відгук

Ваш рейтинг *