Редакційна колегія розуміє, що існують ситуації, коли відмова в публікації може здаватись упередженою або несправедливою. Нами застосовується наступна процедура зворотного зв’язку для таких ситуацій.

 

Апеляція на рішення редакційної колегії.

Якщо вашу статтю відхилили і ви вважаєте, що є підстави для перегляду рішення редакційної колегії видання за наявності ґрунтовних доказів, ви можете подати заявку на оскарження редакційного рішення, відправивши повідомлення на e-mail [email protected].

Після отримання повідомлення ми надішлемо вам відповідне підтвердження про прийняття/відмову в прийнятті апеляції до розгляду. Загальний термін розгляду апеляції становить до 30 робочих днів. За результатами розгляду ви отримаєте письмове рішення, яке не передбачає подальшого оскарження.

 

Скарга щодо менеджменту редакційної колегії.

Якщо у вас виникли сумніви щодо коректності роботи менеджменту редакційної колегії або дотримання етичних правил, ви можете звернутись до видавця на e-mail [email protected].

 

Вимоги до оформлення.

Ваша скарга/апеляція повинна містити наступну інформацію:

1. Дані про статтю:

  • назва статті із зазначенням авторів;
  • дата публікації;
  • DOI (якщо стаття опублікована).

2. Інформація про скаржника.

Ми розглянемо анонімну скаргу. Однак, зазвичай, справедливі вимоги висуваються не анонімно, а відкрито.

  • прізвище та ім'я;
  • звання;
  • поточне місце роботи та посада.

3. Предмет скарги. 

Суть вашої скарги із відповідними обґрунтуваннями.

4. Інші дані.

Якщо скарга надходить щодо опублікованої статті й у вас є претензії до її змісту, ми просимо вас надати анотований PDF-файл статті з виділеними частинами тексту, які викликають у вас занепокоєння.

 

Ми просимо вас дотримувалися правил ввічливості при листуванні з нами. Будь-яка груба поведінка сприйматиметься редакційною колегією та видавцем негативно і ваша скарга залишиться без розгляду.