Випуск № 2 (27), 2019
ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ
Ус Г. О., Савченко С. О. Підходи до моделювання системи управління якістю та її
результативності для закладу вищої освіти
Задорожний І. С., Задорожний С. В. Чудаєва І. Б., Козловська С. Г. Історія
формування менеджменту як науки управління організацією
Зінченко О. А., Кобченко А. А. Сучасні інструменти формування конкурентних
стратегій підприємств туристичного бізнесу
Хоменко М. М., Семеніхіна В. В. Інструментарій соціо-екологічної діагностики
діяльності промислового підприємства
Романчукевич В. В. Засади концепції сталого розвитку в умовах інтенсифікації
глобалізаційних процесів
Васильченко Л. С. Інноваційні інструменти маркетингових комунікацій
підприємства
Продіус О. І. Подолання бар’єрів на шляху до інклюзивної iннoвaцiйнoї дiяльнocтi
осіб з обмеженими мoжливocтями
Сарана Л. А., Сиволап Ю. Ю. Маркетинговий аналіз діяльності підприємства на
ринку
Свєтлова Н. М. Актуальні питання обліку основних засобів та напрями їхнього
удосконалення
Щербина С. І. Формування української торговельно-промислової буржуазії в другій
половині ХІХ – на початку ХХ століття (на прикладі родини Симиренків)
Набока Р. М. Управлінські інструменти підвищення якості логістичного сервісу в
ланцюгах поставок промислових підприємств
УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ ТА РЕГІОНАЛЬНА
ЕКОНОМІКА
Фінагіна О. В., Захарова О. В., Плаксюк О. О. Корпоративна соціальна
відповідальність: інтереси регіонів України
Федорчук О. М., Петренко В. С., Карнаушенко А. C. Інноваційна інфраструктура як
основа формування конкурентоспроможності підприємств регіону
Мильніченко С. М., Пригодюк О. М., Якушев О. В. Сценарії реалізації кластерної
політики в регіонах України
Глевацька Н. М., Якушева О. В., Мартинов Д. С. Підвищення кваліфікації державних
службовців: регіональний аспект
Швед О. М. Надання постачальниками природного газу побутовим споживачам
ключової інформації як елемент соціальної відповідальності
Про набір до аспірантури зі спеціальності 051 «Економіка»