Випуск № 1 (9), 2011
ЗМІСТ
Колонка редактора
НОВА ЕКОНОМІКА
Воротіна Л. І. Теоретико-методологічне обґрунтування управління економічною безпекою підприємства
Базалійська Н. П. Контролінг трудової поведінки в системі управління персоналом підприємства
Луценко Н. О. Вплив демографічного фактора на відтворення трудового потенціалу в умовах сталого розвитку
Москаленко Н. В. Вплив тіньової економіки на економічну безпеку країни
Ткаченко С. Л. Эпистемологическое сообщество и валютная интеграция в Европе
Плахотнікова М. В. Структурні зміни в економіці та зайнятості: стан і перспективи їх розвитку
ЕКОНОМІКА І ОРГАНІЗАЦІЯ ІННОВАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
Аблязов Д. Е. Організаційно-економічні принципи створення технопарку у Черкаському регіоні
Гаман П. І. Інвестиційний процес і його складові елементи в національній економіці
Деменіна О. М. Процес прийняття управлінських рішень в системі оперативного контролінгу підприємства
Лабурцева О. І. Методичні аспекти вибору маркетингових стратегій підприємств
Рибалко Л. П. Аналіз ринку сировинної бази та щебеневої продукції
Ревуцька Т. В. Аналіз формування трансакційних витрат транспортно-експедиційної компанії
Свєтлова Н. М., Телевна Ю. О. Особливості обліку сировинних відходів виробництва
Субочев О. В. Методи оцінки інноваційно-інвестиційної діяльності промислових підприємств
Ус Г. О. Управління знаннями в корпоративних інтелектуальних системах з урахуванням індивідуальних переваг персоналу
ГАЛУЗЕВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ
Котляров Л. Д. Развитие разных категорій хазяйств в аграрном секторе Украины
Десятніков І. В., Десятніков О. В. Використання об‟єктів традиційного млинарства у системі туристичних маршрутів Черкащини
Сушко З. М., Бобир Ж. М. Комунікативно-когнітивний підхід при вивченні іноземної мови майбутніми менеджерами
Антонова І.В. Сучасний стан розвитку молочної промисловості
Сушко Н. В. Проблеми та перспективи функціонування готельного господарства Черкаської області в сучасних умовах
Щербань В. М. Маркетингові ризики інноваційної діяльності і методи їх урахування
Бочарова Ю. Г. Макрорівень конкурентоспроможності: проблеми коректного аналізу
Островська М. С. Аналіз процесу формування холдингових структур
Дьячук І. В. Дослідження використання засобів маркетингових комунікацій торговельними підприємствами при просуванні продукції виноробних підприємств
Меджибовська Н. С. Логістика й управління ланцюгами поставок: спільність і відмінність концепцій
Кулик А. Б. Застосування операційного числення для дослідження взаємодії малих підприємств в агропромисловому комплексі
Кузнецова Н. В. Конкурентоспроможність Черкащини: оцінка конкурентних позицій та визначення домінант інноваційного розвитку регіону