Випуск № 2 (6), 2009
ЗМІСТ
ЕКОНОМІКА І ОРГАНІЗАЦІЯ
Мазуренко О.В. Формування первинної пропозиції на ринку м’яса
Васенко В.К., Дяченко О.Г. Формування продовольчої безпеки як пріоритетний напрям розвитку аграрного сектора
Дмитрук Б.П. Кадрові проблеми інтеграційного процесу України до СОТ
Аблязова О.М. Аналіз ефективності діяльності коопзаготпрому Черкаського району споживчого товариства
Озаріна О.В., Соколова К.В. Управління зовнішніми зобов’язаннями країни в кризових умовах
Опалько В.В. Кластерний аналіз бідності
Гужвенко С.М. Наукові основи сучасного стратегічного планування розвиту агропромислового виробництва
Луценко Н.О. Роль системного підходу у процесі аналізу еколого-економічної системи в контексті сталого розвитку
Андрусяк Н.О. Динаміка виробництва овочів відкритого ґрунту в сільськогосподарських підприємствах Черкаської області
Устік Т.В. Формування соєвих сировинних зон як один із дієвих заходів до підвищення економічної ефективності галузей сільського господарства
ФІНАНСИ І КРЕДИТ
Васенко В.К. Сучасний стан і перспективи податкової політики України
Шульга І.П. Роль моделі організації фінансового ринку України у класифікації фінансових посередників
Свєтлова Н.М. Стан та перспективи фінансових ресурсів підприємств теплових мереж в умовах глобалізації
Стернюк І.Ю. Ризики фінансової діяльності учасників фінансового ринку
Сухонос С.Л. Ринок перестрахування України: проблеми та тенденції розвитку
Зачосова Н.В. Законодавче встановлення нормативів діяльності компаній з управління активами та інститутів спільного інвестування як основа формування їх економічної безпеки
Осадча Т.І., Осадчий Є.С. Ефективне функціонування власного капіталу та забезпечення стійкості банку
ІНВЕСТИЦІЇ І РИНОК
Гриньов А.В., Покатаєва К.П. Пряме іноземне інвестування в Україні у контексті світової кризи
Шара Є.А. Концепція комплексного моделювання розвитку інвестиційного клімату центрального регіону України
СУЧАСНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ
Драган О.І. Корпоративні об’єднання підприємств у м’ясній промисловості
Чорна М.В. Особливості сучасних теорій управління підприємствами
Дубровська Є.В. Теоретичні засади керованості дебіторської заборгованості
ПРОБЛЕМИ МАРКЕТИНГУ
Блудова Т.В., Дьячук І.В. Оцінка ефективності промоційної діяльності власної торгівельної мережі виноробного підприємства
Щербань В.М. Організаційне та змістовне обґрунтування маркетингової інноваційної діяльності
Гохберг О.Ю. Рекламний бізнес: сутність, сучасні особливості, проблеми визначення
ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ СТАТЕЙ