Випуск № 1-2, 2007

д-р екон. наук, проф. Чмир О. С., д-р екон. наук, проф. Пила В. І., д-р екон. наук, проф., академік АЕН України Кукуруза І. І., д-р екон. наук, проф. Чепурко В. В., д-р екон. наук, проф. Медведєв В. Ф., д-р екон. наук, проф. Падалко Л. П., д-р техн. наук, проф. Задорожний І. С., канд. екон. наук Шульга І. П. (відповід. секретар), почесний редактор д. т. н., професор Аблязов Р. А., головний редактор, д-р екон. наук, проф. Васенко В. К., заступник редактора канд. екон. наук, проф., засл. економіст України Дмитрук Б.П. -
2007 рік

ЗМІСТ

ЕКОНОМІКА І ОРГАНІЗАЦІЯ

Васенко В.К. Вільні економічні зони: сутність та перспективи розвитку в Україні

Дмитрук Б.П. Методологічні підходи оцінки конкурентоспроможності в умовах інтеграції України до СОТ та інших економічних структур

Терещук С.М. Економічна політика України на етапі інтеграції до СОТ

Шульга І.П. Місце України у світовій економіці

Германенко Л.М. Теоретико-методологічні основи забезпечення продовольчої самодостатності регіону

Кудінова О.Г. Особливості оцінки економічної ефективності використання земельних ресурсів у сільськогосподарському виробництві

Шульга В.І. Особливості формування трудових відносин на сільськогосподарських підприємствах

Левандовська А.В. Методичні основи дослідження продуктивності праці та шляхів її підвищення в бджільництві

ФІНАНСИ І КРЕДИТ

Біленчук П.Д., Задояний М.Т. Фінансовий моніторинг: правове регулювання, інформаційні технології та світовий досвід

Глінкіна Д.В. Регулювання розрахункових відносин через управління дебіторською заборгованістю

ІНВЕСТИЦІЇ І РИНОК

Самотуга О.О. Інвестиційна діяльність в сільському господарстві Черкаської області

СУЧАСНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ

Задорожний І.С., Задорожний В.І., Баль-Прилипко Л. Підвищення ефективності менеджменту через вдосконалення R&D процесів

Ус М.Ф., Ус Г.О. Менеджмент корпоративною гібридною інтелектуальною системою навчання в університеті економічного профілю

ПРОБЛЕМИ МАРКЕТИНГУ

Ус М.Ф., Аблязова О.М., Костьян Н.Л. Маркетингові методи визначення переваг споживачів освітніх послуг

Дьячук І.В. Аналіз застосування сучасних маркетингових технологій в просуванні товарів

ДОСЛІДЖЕННЯ МОЛОДИХ ВЧЕНИХ

Десятніков І.В. Розвиток селянських господарств та поширення найманої праці в Україні наприкінці ХІХ – на початку ХХ століття

-

Відгуків покищо немає

0
0 з 5 (0 Відгуки користувача )

Додати відгук

Ваш рейтинг *