Випуск № 1 (31), 2024
ЗМІСТ
Інституціональна, галузева, регіональна та соціальна економіка
Глобальна та цифрова економіка
Циганок В.В., Погорелов В.М., Ніколаєв І.В. Формування інформаційних комунікацій в умовах діджиталізації та цифровізації
Міжнародні економічні відносини, менеджмент зовнішньоекономічної діяльності, готельно-ресторанний і туристичний бізнес
Гуцалюк О.М., Насипайко Д.С., Ніколаєв І.В. Вплив неопротекціонізму на формування стратегії торговельного-економічного співробітництва, міжнародних відносин та ЗЕД
Щербина В.В. Експортний потенціал транспортно-логістичної системи України в контексті сталого розвитку
Теорія менеджменту. Управління та бізнес-адміністрування
Іванов А.М. Ефективність методів управління підприємствами туристично-рекреаційного комплексу
Щепка О.В., Сало С.О, Савенчук І.С. Економічна безпека підприємства на засадах адаптації до викликів цифрового середовища
Підприємництво, маркетинг, логістика, комерційна діяльність і торгівля
Богутенко Ю.А., Вірієнко І.С., Ніколенко М.В. Особливості формування та реалізації маркетингової політики підприємств в контексті управління поведінкою споживача
Нідзельський В.П., Коловоротний С.А., Кузьм’як Ю.Й. Конкурентний розвиток торговельних підприємств в умовах системної інтеграції
Фінанси, банківська справа, облік, оподаткування, аудит, контролінг і страхування
Бондар Ю.А., Аблязова Н.Р., Жовновач Р.І., Ус Г.О. Концепція корпоративного контролінгу та економічних ризиків в системі маркетингового менеджменту інтеграційних підприємств і об’єднань акціонерних товариств
Гаврилова Н.В. Сучасні тенденції інвестиційної активності підприємств
Житар М.О. Стратегія управління моральним ризиком в банківський сфері
Кравченко В.П., Ксенофонтов Д.В. Аналіз фінансового стану підприємств України
Статистика, математичні методи, моделі та інформаційні технології в економіці й управлінні